loading...
دنياي دانلود
Admin بازدید : 486 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود سری کامل انیمیشن های کوتاه شرکت پیکسار - Pixar Shorts Collection

شرکت پیکسار از سال 1948 شروع به ساخت انیمیشن های کوتاه کرد که با استقبال خیلی خوبی رو به رو شد.اولین انیمیشن کوتاه شرکت پیکسار ” ماجرا‌های آندره و والی ب. ” بود که درسال های بعدی این شرکت انیمیشن های بیشتر را تولید و منتشر کرد.در ادامه به توضیحاتی در رابطه با شرکت پیکسار میپردازیم : استودیوهای انیمیشن پیکسار

دانلود سری کامل انیمیشن های کوتاه شرکت پیکسار - Pixar Shorts Collection

:: به همراه لینک خرید پستی ::

باری دیگر افتخار این را داریم که سری کامل انیمیشن های کوتاه شرکت پیکسار در یک پست به شما کاربران وب سایت ایرانیان دانلود تقدیم کنیم.شرکت پیکسار از سال 1948 شروع به ساخت انیمیشن های کوتاه کرد که با استقبال خیلی خوبی رو به رو شد.اولین انیمیشن کوتاه شرکت پیکسار ” ماجرا‌های آندره و والی ب. ” بود که درسال های بعدی این شرکت انیمیشن های بیشتر را تولید و منتشر کرد.در ادامه به توضیحاتی در رابطه با شرکت پیکسار میپردازیم : استودیوهای انیمیشن پیکسار (به انگلیسی: Pixar Animation Studios) یک شرکت پویانمایی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۶ توسط استیو جابز و ادوین کتمول بنیان نهاده شد. این شرکت که در زمینهٔ پویانمایی رایانه‌ای فعالیت می‌کند، در کالیفرنیا قرار دارد.این شرکت حول بخش گرافیک رایانه‌ای لوکاس فیلم شکل گرفت. این بخش را جابز به یک سوم قیمت مشخص شده به مبلغ ۱۰ میلیون دلار از جرج لوکاس خریده بود.البته شرکت پیکسار انیمیشن های سینمایی پر طرفداری همچون : داستان اسباب‌ بازی، زندگی یک حشره، شرکت هیولاها، در جستجوی نمو، شگفت‌انگیزها، ماشین‌ها، راتاتویی، وال-ای،آپ را بسازنند که که همهٔ آنها برندهٔ جوایزی بوده‌اند.جالب است بدانید شرکت پیکسار «برای پرندگان» که یکی از فیلم‌های کوتاه این شرکت است و در سال ۲۰۰۰ ساخته شده ، توانست در سال ۲۰۰۲ جایزه اسکار دریافت کند.شما کابران سایت میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب ، این انیمیشن های کوتاه رو در یک لینک از سرورهای قدرتمند سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

نام های این انیمیشن های کوتاه :

ماجرا‌های آندره و والی ب. – The Adventures of André and Wally B. 1984
چراغ مطالعه کوچک‌تر – 1986 – Luxo Jr
رویای قرمز – 1987 Red’s Dream
اسباب‌بازی فلزی – 1988 Tin Toy
قشنگ کم ارزش – 1989 Knick Knack
بازی جری – 1997 Geri’s Game
برای پرندگان – 2000 For the Birds
ماشین جدید مایک – 2002 Mike’s New Car
جهنده – 2003 Boundin
حملهٔ جک-جک – 2005 Jack-Jack Attack
نوازندهٔ چند ساز – 2005 One Man Band
متر و نور شبح – 2006 Mater and the Ghostlight
سرقت شده – 2006 Lifted
موش صحرایی دوست شما – 2007 Your Friend the Rat
ضربات تند – 2008 Presto
بورن-ای – 2008 BURN-E
ابر‌های پراکنده – 2009 Partly Cloudy
ماموریت ویژهٔ حفر کردن – 2009 Dug’s Special Mission
روز و شب – 2010 Day & Night

پیشنمایش این انیمیشن :

Pixar Shorts Collection ScreenShot

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام بخش را بيشتر بروز كنيم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 448
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 397
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 35,979
  • بازدید کلی : 214,101