loading...
دنياي دانلود
Admin بازدید : 231 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید اکشن و هیجان انگیز 7554

▐نسخه سالم و کم حجم BlackBox ▐

7554 عنوان جدیدترین بازی از کمپانی Emobi Games می باشد که با کمی تأمل می توان از اسم بازی داستان آن را حدس زد! 7554  به تاریخ سال 1954 و هفتم ماه می اشاره دارد، در تاریخ یاد شده ویتنام با پیروزی در جنگ توانست شادی بزرگی را به ارمغان آورد. داستان های اکشن که روایت واقعی از تاریخ هستند همیشه جالب بوده و مورد پسند و حمایت گیمرها قرار گرفته است، از این رو بازی سازان در تلاش هستند تا هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک شده و گیمر را به دنیای واقعی هرچند در گذشته سوق دهند. بازی بسیار نزدیک به بازی ندای وظیفه بوده و گرافیک مناسبی را در خود گنجانده است. صداهای طبیعی، هوش مصنوعی Xaitment، موتور گرافیکی هاوک، گیم پلی عالی و محیطی طبیعی همه و همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را یکی از خاطره انگیزترین ها در سال 2012 معرفی کنند. اسلحه های مورد استفاده و حتی نوع پوشش سربازان بسیار حرفه ای و طبیعی طراحی و بازنگری شده است به طوری که خود را در میان گلوله هایی از آتش دیده و روانه میدان جنگ می شوید. چنانچه که علاقمند به بازی های تاریخی و اکشن هستید بی شک این بازی می تواند خاطره خوبی را برای شما رقم بزند.

دانلود بازی جدید اکشن و هیجان انگیز 7554

▐نسخه سالم و کم حجم BlackBox ▐

7554 عنوان جدیدترین بازی از کمپانی Emobi Games می باشد که با کمی تأمل می توان از اسم بازی داستان آن را حدس زد! 7554  به تاریخ سال 1954 و هفتم ماه می اشاره دارد، در تاریخ یاد شده ویتنام با پیروزی در جنگ توانست شادی بزرگی را به ارمغان آورد. داستان های اکشن که روایت واقعی از تاریخ هستند همیشه جالب بوده و مورد پسند و حمایت گیمرها قرار گرفته است، از این رو بازی سازان در تلاش هستند تا هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک شده و گیمر را به دنیای واقعی هرچند در گذشته سوق دهند. بازی بسیار نزدیک به بازی ندای وظیفه بوده و گرافیک مناسبی را در خود گنجانده است. صداهای طبیعی، هوش مصنوعی Xaitment، موتور گرافیکی هاوک، گیم پلی عالی و محیطی طبیعی همه و همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را یکی از خاطره انگیزترین ها در سال 2012 معرفی کنند. اسلحه های مورد استفاده و حتی نوع پوشش سربازان بسیار حرفه ای و طبیعی طراحی و بازنگری شده است به طوری که خود را در میان گلوله هایی از آتش دیده و روانه میدان جنگ می شوید. چنانچه که علاقمند به بازی های تاریخی و اکشن هستید بی شک این بازی می تواند خاطره خوبی را برای شما رقم بزند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

تصاویری از محیط بازی :

7554ScreenShot 1

7554ScreenShot 2

7554ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7
Cpu: Pentium 4 / Athlon 64 3 GHz or better
Ram: 2 GB
Video Card: NVIDIA 6600 or ATI X700, 256MB
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 8 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

♦♦ روش نصب ♦♦

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    كدام بخش را بيشتر بروز كنيم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 448
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 821
  • باردید دیروز : 338
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,802
  • بازدید ماه : 1,802
  • بازدید سال : 37,199
  • بازدید کلی : 215,321